torsdag 19 november 2009

Bakis

Jo, det var gott med ol igar. Vi hangde pa Monsoon, Globies, Shenannigans och pa Monsoon igen. Jag tankte pa alla galna saker som hande nar jag var har sist och Jenny har val hort varenda story vid det har laget. Vi hade en trevlig kvall. En konstig kille kom fram till mig och viskade konstiga saker i mitt ora och var jattefull. En kvart senare kastar han is pa oss och far en riktigt har small i ansiktet av sina kompisar for att skarpa till sig. Sen kom han fram och bad om ursakt.

Idag nar jag vaknade sa kandes det som att huvudet holl pa att explodera. Mindre kul.

I morgon bitti flyger vi till Cairns. Flyger gar 05.05 och vi blir upphamtade pa hostellet 02.45. Valdigt konstig tid.
Vi har aven allt bokat for ostkusten nu. Ringde bussbolaget igar och fixade och donade!

Kan inte fatta att jag ska hoppa fallskarm pa sondag! Jag ar sa pirrig!!!


http://www.jumpthebeach.com.au

1 kommentar:

  1. Alltså som jag sa till Jentan hos Doris, kan ni inte lägga upp en karta så att man fattar var ni är? Jag är rätt dålig på geografi som ni kanske kommer ihåg.. ;)

    SvaraRadera