måndag 25 januari 2010

Pa sydfronten intet nytt

Hej pa er mina sma vanner!

Era kommentarer gjorde mig nastan lite gratig, och samma sak med kommentarerna pa fejjan. Jag saknar er sa otroligt mycket. Det ar lite konstigt att vi har hamnat har ute mitt i ingenstans och det ar inte riktigt samma sak som det varit tidigare. Nu bor vi i Waipawa, som ligger 7 km ifran Waipukurau dar de flesta som vi kanner bor. Folk jobbar mycket mer nu och har inte tid att traffas lika mycket, och sen ar det mycket svarare att lifta harifran an vad det var fran the Wanstead.
Men man kan ju inte ha roligt jamt.

Sa.. det har faktikst inte hant nagot spannande sen sist. Jo, vi blev inbjudna till att skjuta saker igen fast denna gang med tva grabbar som ska bli poliser. Tyvarr horde vi inget om det forran det var forsent.
Jag vill i alla fall testa igen och kanske ha pa mig glasogonen den har gangen sa man ser nagot :)

Och alla ni som sager att vi blivit bonder. Det ar korrekt. Haha. Ni skulle alska bonderna har ute dock. De ar sa sota.

Planerna for den har veckan ar att vi inte har nagra. Ska forsoka ta oss till Hastings for att fixa lite saker. Och sen pa sondag ar det Seans fodelsedag, sa da blir det party! :)

1 kommentar:

  1. Hej babe!
    Ledsen att ni hamnade på ett tråkigare ställe.. funderar ni på att ta er någon annanstans?

    Nu ska jag fortsätta läsa neråt för allt jag har missat i din blogg, du vet att jag tycker om dig men jag är en busy woman med lite tid.. jag gör så gott jag kan så inga mer sura miner om att jag inte skulle bry mig för att jag inte alltid hinner läsa bloggen.

    Pussiluss
    Sandra

    SvaraRadera