onsdag 10 februari 2010

Jobb, Jobb, Jobb!

Vi har fatt JOBB!
De ringde igar och fragade om vi kunde komma pa introduktion idag. Glatt svarade vi ja! Vi ska alltsa packa applen eller vanda pa dem sa att den roda sidan ligger uppat och kvisten at samma hall i varje kartong. Mycket intressant! Nasta vecka ska vi tranas upp, och sedan borjar jobbandet nar applena ar mogna, vilket bor vara inom de narmsta veckorna. Kanns valdigt skont att ha nagot att gora igen!



For ovrigt sa har jag forsokt vaccinera mig med sista hep-sprutan, men det har tagit sin tid. Nu har jag iaf tid imorgon for att aka till doktorn!

Pa lordag firar varan by Waipawa 150 ar. Det ar den aldsta inland settlement sa det ska firas med buller och bang! Sean har till och med tagit ledigt!

2 kommentarer:

  1. Grattis till jobbet!!!
    Äntligen ;)
    Synd att du var på stan när jag ringde, men som sagt. Nästa gång jag ringer är det din telefon som plingilingar!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS GRATTIS!! Vad bra med jobb nu kan ni tjäna lite stålar så ni kan köpa bil! Själv är man hemma å är råförkyld inte skoj alls hehehe.
    Saknar dig puss puss Y

    SvaraRadera