onsdag 3 februari 2010

Life goes on in Waipawa

Petra: Nja, hon lag hemma pa soffan och vantade! Haha!

Igar var vi pa bio och sag Sherlock Holmes. Den var bra. Roligt att det var en paus i mitten av filmen.

Jag ringde Murran som har koll pa det har med jobb och tydligen ar det for blott i paddocken for att man ska kunna rensa ogras. Hmm...?

I natt dromde jag en mardrom om att jag akte hem (med Tessan av nagon konstig anledning), att jag var med i Bevvan och om diverse vampyrer. Usch.

Ikvall ska jag kolla pa Gleepeat, eftersom jag var ute pa galej forra veckan nar det visades!

That's all for now!

3 kommentarer:

  1. Jag såg Sherlock Holmes (ja olagligt hemma) förra helgen, tyckte den var sådär. Tyvärr fick jag inte någon paus i mitten. Kanske var det det som drog ner helheten ;)
    Vad tyckte du?

    SvaraRadera
  2. Blä för mardrömmar! Har oxå haft läskiga sådana om vampyrer...
    Hoppas ni kan komma igång med jobbet snart!! Så ni kan resa runt som ni vill sen! =)Vad är era planer?
    puss & kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att läsa om vad som händer när du är på resande fot. Jag började nyligen läsa i och för sig. Men väldigt roligt, du kan ju även kika in i min blogg om du har lust någon dag; http://emeliitaah.blogg.se . Ha det hur bra som helst nu, är riktigt avundsjuk!

    SvaraRadera