måndag 12 april 2010

Jag ar...

.. SONIC!

Igar pa jobbet sa fick jag en jattesot komplimang. Jag, Benet och Kajalogat var pa brickorna eftersom chefen och smala tjejen var borta och Benet, en 16-arig lokalbo var min "chef", aven fast jag ar aldre och visare. Han tyckte att jag var sa snabb och bra och trodde att jag skulle ta hans jobb ifran honom. Inget jag vill direkt. Han tyckte att jag var precis som Sonic. Nusse.
For ovrigt sa kom han och sa till mig att han skulle gora en nummer 2. Lite for mycket information grabben!


For ovrigt sa har vi inte gjort mycket. I fredags var det en dragning dar man kunde vinna kott men vi vann inte. Pa lordagen hangde vi hemma tills vi vid 9-tiden fick mess fran var van om att vi skulle ta en ol. Sagt och gjort, vi begav oss till Rosies. Val dar var det 80-talsparty, nagot vi inte en aning om. Vi traffade massa vi kande som vi inte traffat sen vi flyttade fran Sean och det var massa snack om det. Det var meningen att vi skulle ga hem vid 11, men vi traffade bara fler och fler som vi kande sa det slutade med att vi gick hem nar de stangde. Och aven denna kvall sa fick vi hora: The Swedes are here!

Nu har finska niven och hakelpossan para 11 dakar kvar pa joppet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar