tisdag 11 maj 2010

Sa det kan ga

Vi hangde ju som sagt i Gore (jag vet att det later som igar pa svenska) tidigare under dagen och vi gick runt lite och kakade lunch och sa. Problemet var att vi inte kunde komma in pa vart hostel for ingen oppnade! Vi forsokte ringa, men inget svar. Sa vi beslot oss far att aka till Dunedin!

Har ar vi nu! Jag holl dock pa att skita pa mig nar vi kom in i staden! Helt plotsligt blev vagen tva filig med massa pafarter och avfarter! Fy fabian! Sadant har jag inte sett sen vi var typ i Amerika och det var himla laskigt  for en tjej som bott pa landet sa lange som jag! Fy fanken! Men det gick bra till slut!

Gillar Dunedin so far, men vi har sa himla mycket att gora!

Ikvall blev det bara nagra ol pa ett stalle och de bjod till och med pa lite gratis mat! Gratis ar gott!

1 kommentar:

  1. Mmm gratis mat ;)
    Blev du rädd för att köra bil eller för att se så många människor?

    SvaraRadera